معرفي شركت و نوع خدمات قابل ارائه

انجام كليه خدمات آزمايشگاهي تائيديه بتن و جوش و دفترچه خاك در سراسر تهران

معرفي شركت و نوع خدمات قابل ارائه

۹ بازديد

مهندسين مشاور داتيس پي آزما فعاليت خود را عملاً از سال 1387 بطور غيررسمي آغاز و در سال 1391 رسما شروع به فعاليت نموده داتيس پي آزما ادامه داده است .اين شركت از بدو تأسيس ، در زمينه خدمات ژئوتكنيك اعم از حفاري ، آزمايشات صحرايي ، آزمايشگاهي و درنهايت تهيه گزارشات مربوطه و همچنين كنترل كيفيت عمليات خاكي , بتني و آسفالت و خدمات جنبي مقاوم سازي آماده انجام خدمات مشاوره اي گرديده تا شايد بتواند در اين عرصه از كار سهمي هر چند كوچك در آباداني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را داشته باشد.

مهندسين مشاور داتيس پي آزما با شماره ثبت 430268 در اداره ثبت و مالكيت صنعتي تهران در سال 1391 به ثبت رسيده است .

خدمات مهندسي تخصصي قابل ارائه توسط اين مهندسان مشاور به شرح زير است:

- انجام كليه عمليات مطالعاتي ژئوتكنيكي شامل حفاري گمانه‌هاي شناسايي و انجام آزمايشهاي صحرايي و آزمايشگاهي كه به منظور ارزيابي و شناسايي ساختگاه انجام ‌مي‌گيرد.

-  انجام طراحيهاي ژئوتكنيكي همراه با برآورد فني- اقتصادي مورد نياز مانند طراحي پي‌هاي سطحي و عميق، سازه‌هاي زيرزميني، اصلاح زمين (تزريق، خاك مسلح، ميخ‌كوبي، ميكروپايل و ...) پايدارسازي موقت و دائم گودها و ترانشه‌ها، كنترل و پايين‌آوردن سطح آب زيرزميني و ساير كار‌هاي ژئوتكنيكي، ارزيابي تأثير طرح و گزينه‌ها بر محيط اطراف از ديدگاه ژئوتكنيكي.

-        تحليل نتايج و ارائه گزارشهاي زمين شناسي و مهندسي ژئوتكنيك و مهندسي پي به منظور طراحي انواع پي‌هاي منفرد ، نواري ، گسترده و شمع‌ها و سازه هاي ژئوتكنيكي.

-        انجام آزمايشهاي شيميايي برروي آب وخاك ، انجام آزمايشهاي ژئوفيزيكي شامل ژئوالكتريك و لرزه نگاري.

-        انجام مطالعات لرزه‌خيزي و برآورد ريسك خطر زمين‌لرزه در مناطق و پروژه‌هاي عمراني مختلف و برآورد شتاب بيشينه و شتاب مبنا.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.